About The Author

This is a sample info about the author. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis.

Get The Latest News

Sign up to receive latest news

2009. szeptember 12., szombat

| 1 megjegyzés |

A nap poénja

Kész vagyok Boti mai poénjától. A képen látható szivacsrudakkal a gatyájába szaladgál a kertben. Megkérdeztem tole, hogy ez micsoda.
Azt mondja: hát nem látod? Három pöcsöm van.
Mondom neki, mit akarsz három pöcsivel.
Válasz: hogyhogy mit, három embert le tudok így pisálni!

:) :)

1 megjegyzés:

Ferás írta...

Azt eddig is tudtam, hogy talalekony a gyermek!
Na de harom pocs??? :)

Megjegyzés küldése

A nap poénja

Kész vagyok Boti mai poénjától. A képen látható szivacsrudakkal a gatyájába szaladgál a kertben. Megkérdeztem tole, hogy ez micsoda.
Azt mondja: hát nem látod? Három pöcsöm van.
Mondom neki, mit akarsz három pöcsivel.
Válasz: hogyhogy mit, három embert le tudok így pisálni!

:) :)

Bookmark and Share

1 megjegyzés:

Ferás írta...

Azt eddig is tudtam, hogy talalekony a gyermek!
Na de harom pocs??? :)

Megjegyzés küldése